ONE TIME EFFORT LIFETIME REWARDS. INSYAALLAH!!
RSS

Sunday, May 16, 2010

datang dan pergi

itu hukum alam sejak dulu lagi. tak boleh terima? cari galilah point yang terkuat untuk counter back statement diatas. sampai ke sudah tidak akan kau temui hujah yang munasabah menolak apa yang memang telah ditetapkan alKhaliq di luh mahfuz lagi. sementara kita cari gali hujah tuh dah banyak yang datang dan pergi dalam hidup.

okay sudah2. yang nak dijadikan cerita bukanlah hujah menolaknya. kerna itu pasti akan terjadi. tapi sejauh mana dekatnya perkara datang dan pergi dalam hidup kita. pengakhiran yang pergi telah diketahui. sementara aku, kau yang hidup lagi ni masih tak tahu dan penuh teka-teki akan pengakhiran kita. setuju?

jika melihat tentang pengakhiran mereka yang telah pergi, alhamdulillah ade yang pergi dengan tenang dan dapat diterima orang penuh redha . namun tak dapat dinafikan ade juga yang nauzubillah. saya macam tak layak bercakap tentang yang ini. kerna saya juga mungkin nanti akan...... owh nauzubillah!! o allah. bantu aku. aku benar2 perlukan sesuatu yang baik dari Mu. wahai yang Memulakan dan yang Mengakhirkan. kurniakan aku husnul khotimah.

alfatihah buat mereka yang telah pergi. semoga dicucuri rahmat Nya. semoga mereka dikurniakan jannah. kita pula? macamana? kita lebih2 lagi. berdoalah. merintihlah. moga kita juga akan berjumpa mereka nanti di jannah!! okay mari beramal dan berpesan2 ;)

nak jannah tak???

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: