ONE TIME EFFORT LIFETIME REWARDS. INSYAALLAH!!
RSS

Thursday, August 27, 2009

entri baru

WARNING: JANGAN BACA KALAU ADE KERJAAN LAIN YANG LEBIH UTAMA. INI BULAN MULIA. JANGAN CEMARKAN DENGAN MEMBACA ENTRI YANG TAK BERFAEDAH INI.

minggu ini sungguh mensibukkan sekali. fuh~~~ banyakla kau izzati!! dahla ambik 3 subjek je. sebok2 nak ckp bz. orang lain pon bz juge!!! huhu~~

ini bermakna saya belum pass lagi test "harisun alal wakti". perkembangan blog pon tak berkembang akhir2 ini. july dulu tak menyempat lah pulak. now, dah 28 baru 2 entri?? HAHA. sekarang sudah nampak betapa saya tiada masa untuk melagha2 ini?? cewah. eh, ape penting sangatlah blogging nih kan? tiada yang tertunggu2 pon. bukan dibayar pon per entri yang ditaip. apelagi nak dituduh makan gaji bute lah konon kalau tak update blog. memang takde gaji. nak makan gaji bute apekah??? HAHA. ini adalah mode merepek2 sejak dah beberapa minggu tak kesini. sekarang nampak betapa bznya saya?? zati!! kenapa tak habes2 nak claim kau bz?? orang lain tak kecoh pon. HAHA.

tadi menghadapi test financial maths. saya sendiri tak tahu ape yang saya dah lakukan. sekarng masa untuk meminta setelah berusaha. seperti janji2 si DIA yang akan menunaikan permintaan hambaNYA. oh, sungguh sweet kan DIA?? untuk itu, saya nak jadi hamba yang sweet kepada TUANnya. oh, jari2 telah menaip ayat penyata tersebut. jadi perlu jadi sang penaip yang kotakan kata2. insyaALLAH. moga dipandu olehNYA dalam setiap langkah saya.

dah tatau nak tulis ape. terkenangkan keadaan bilik yang seperti bukan bilik lagi. HAHA. nak bayangkan? try ah. sama sekali tak akan sama seperti yang dibayangkan. lebih teruk kot. HAHA. bagaikan bukan bilik seorang wanita sudah. cewah. selama ini bilik wanita sangatlah kan!! eh, mestilah. cewah. tak habis lagi nak mempromote diri sendiri.

ok. ini bulan ramadhan. lebih baik beribadah. gunakan setiap saat dalam bulan ini untuk melayan tetamu agung ini sepenuhnya. jangan pernah abaikan mr ramadhan. sebab beliau datang bukan bersendiri. bahkan bersama macam2 rahmat, nikmat, pengampunan, pembebasan dari an-naar. siapa tak nak layan memang rugi.

masa inilah nak memurnikan hati yang mungkin dah hitam pekat selepas menghadapi 11 bulan yang lalu. eh, kau je izzati. ak tak. tak kesahlah warna hati kita ape pon. yang penting ambil kesempatan ini. grab a deal MAS boleh bukak 10 kali sehari. tapi kenapa tak grab the deal yang memang ALLAH dah sure kasi bulan ini? tepuk dada tanye iman.

~semoga jadi ramadan termanis buat kita semua~

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: