ONE TIME EFFORT LIFETIME REWARDS. INSYAALLAH!!
RSS

Friday, November 14, 2008

puas bermain

sudah 5 hari berlalu sejak saya menamatkan exam untuk penggal ini.

yang manisnye saya dah puas berjalan2 keliling pekan auckland nih.

tidak kire sendirian mahupun berteman. saya dah puas berjalan2.

souvenier? telah lengkap semuanye saya cari.

namun.... saye terpana akhirnye dan persoalan ini yang kini pada masa ini rancak bermain2 jauh nun di benak hati saya:

  1. souvenier nak bagi sedara mare, parents, n lain2 are fully prepared, but how is ur precious souvenier to HIM?
  2. nak balik tak nyempat2, tapi dah cukup ke bekalan nak dibawa "balik" ke sana??

sungguh. tak tipu.

inilah persoalan yang sedang bermain2 di ruang otak saya sekarang.

nyata. rupe2nye ape yang saye sediakan untuk dibawa "pulang" masih belum cukup.

*ya muqallibal quluub, thabbit quluubi a'laa diinik wa thaaa'tik*

*wahai tuhan yang maha membolak-balikkan hati, tetapkan hatiku diatas jalan agamaMu dan mentaatiMu*

Read Comments
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: